Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Podsumowanie minionego roku i nowe postanowienia na 2014 rok

By | 19:22 20 comments


Przyszedł sądny dzień rozrachunku. Rok temu na blogu pojawił się >post<, w którym publicznie rozpisałam swoje cele i postanowienia. Dziś ich podsumowanie. 



2013

MYŚLEĆ POZYTYWNIE  
Może i brzmi to dla Was beznadziejnie lub jest to banalne, ale dla mnie było to nie lada wyzwanie. Po kilku latach ciężkiej walki z moim stanem psychicznym udało mi się zauważać pozytywy. Uwierzyłam w siebie i teraz widzę więcej kolorów.


RZUCIĆ PALENIE 

Zdecydowanie mój największy sukces! Tak łatwo przyszło. Wystarczyło powiedzieć sobie, że to świństwo, którego nie potrzebuję. Kilka razy wcześniej próbowałam i kończyło się to fiaskiem. Teraz oddycham "pełniejszą piersią". O tym jakie zauważyłam korzyści napiszę osobny post, bo mam nadzieję, że kogoś nakłonię do rzucenia tego wstrętnego nałogu.

REGULARNIE ĆWICZYĆ FIZYCZNIE
Mój kolejny mały sukces. Udało mi się regularnie chodzić na siłownię, a także ćwiczyć w domu. Więcej spacerowałam. Ogólnie mój ruch fizyczny zwiększył się i to bardzo. Po rzuceniu palenie przytyłam, a ćwiczenia pomogły mi zrzucić zbędny balast. Również mój organizm wewnątrz szybciej się oczyszczał.

IŚĆ DO COLLEGE'U 
Udało się. Zapisałam się na kurs, który na nowo pokazał mi, że na naukę nigdy nie jest za późno. Jeszcze dwa egzaminy do końca, a kolejny kurs już w marcu.

PODSZKOLIĆ JĘZYKx
Język szkolę każdego dnia, ale niestety nie udało mi się przeczytać, przestudiować książek, które chciałam, dlatego postanowienie przechodzi na ten rok.

SPĘDZAĆ AKTYWNIE WEEKENDY
Done. W zasadzie każdy weekend spędzaliśmy po za domem. Może nie zwiedziliśmy wielu miejsc, ale żadnego słonecznego dnia nie przegapiliśmy. 

PODJĄĆ 30 DNIOWE WYZWANIE x
Niestety tego postanowienia nie spełniłam. Projekt znajdował się na stronie Edyty Zając, ale zniknął. Wiem, że w planach ma nowy projekt, więc może to będzie moje nowe wyzwanie. 





TEGOROCZNE POSTANOWIENIA

Wciąż chce pracować nad moim pozytywnym myśleniem, podszkolić język i podejmować różne wyzwania. Teraz jednak wiem, że postanowić jedno, a zacząć to drugie, dlatego muszę wyznaczyć sobie konkretny czas, datę realizacji. Nie chce myśleć, że zrobię coś jutro, bo mam na to cały rok. Niezbędny w tym roku więc będzie u mnie kalendarz/ notatnik, który pomoże mi pamiętać o wszystkim. 

MÓWIĆ INNYM KOMPLEMENTY
Nie chodzi mi o przymilanie się innym. To po prostu miły, drobny gest, który może komuś poprawić nastrój. Każdy lubi słuchać miłe rzeczy na swój temat. Każdy lubi uśmiech na twarzy. Całoroczne.

Każdego dnia zapisujemy jedną rzecz, która sprawiła nam radość. Na koniec miesiąca robimy graficzną tablicę ze spisem tych rzeczy, Bardzo inspirujące. Okres letni.

ZMIENIĆ WYGLĄD BLOGA
Bardzo chciałabym, alby strona ta była bardziej podobna do mnie, alby odzwierciedlała to, jaka jestem i to co lubię. Nie jestem jednak ekspertem w tej dziedzinie, dlatego będzie to również nauka podstaw projektowania stron www.  Luty, marzec

NAUKA SZYBKIEGO PISANIA NA KLAWIATURZE
Nie mam problemu z pisaniem w naszym ojczystym języku. Niestety zauważyłam, że po angielsku idzie mi to znacznie wolniej. Tak więc już w tym miesiącu chce zacząć internetowy kurs. Dwa razy w tygodniu lub godzinę dziennie.

BRAĆ UDZIAŁ W KONKURSACH
Nigdy niczego nie wygrałam. W tym roku jednak chcę aktywnie uczestniczyć w konkursach i różnych projektach, bo to daje ogromną motywację do działania i szansę na rozwój. Kto wie, może i nawet szansę na wygraną. Całoroczne.

NAUCZYĆ SIĘ PODSTAW PHOTOSHOP'A
Tego chciałam się już dawno nauczyć, ale jakoś nie miałam odpowiedniej motywacji. Teraz, kiedy prowadzę bloga chciałabym, alby moje zdjęcia i różne tablice graficzne były przejrzyste i ciekawe. To jednak odkładam aż do czerwca, kiedy to skończę kurs.


***

Moich postanowień jest w tym roku znacznie więcej, ale chciałabym skupić się na tych dużych, jak na razie najważniejszych. Co za dużo, to niezdrowo. 

Pamiętajcie, aby stawiać sobie cele. Jeżeli kogoś z Was zainteresowałam, to odsyłam Was do dwóch ciekawych osób:







Jak Wasze postanowienia? Znacie jakieś ciekawe strony rozwojowe i z poradami?


Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Ja tez zrobilam postanowienie typu cieszyc sie z drobnych rzeczy i bede je zamieszczac na naszym blogu. Stwierdzilam, ze bede robila to co miesiac :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Życzę wytrwania w postanowieniu :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Pozostaje mi życzyć powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) motywacja juz jest. Teraz tylko trzeba zacząć :)

      Usuń
  3. Calkiem dobrze Ci poszły te zeszłoroczne postanowienia. Gratulacje! No i powodzenia w tym roku (szczególnie jeśli chodzi o konkursy :)) Btw, polecam fanpage https://www.facebook.com/sledzimykonkursy - często można tam znaleźć jakieś fajne zabawy z super nagrodami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) tej strony nie znałam, wiec rownież dziękuje. Na pewno będę zaglądać :)

      Usuń
  4. Masz ciekawe postanowienia i chyba nieco zgapię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało zapisj i koniecznie daj znać pod koniec roku jak Ci poszło.

      Usuń
  5. powodzenia w realizacji celow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że uda ci się zrealizować wszystkie plany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacja jest, wiec ja tez mam nadzieje :)

      Usuń
  7. podoba mi się, że podeszłaś do wszystkiego bardzo profesjonalnie i skrupulatnie : ) chętnie obserwuję, gratuluję sukcesów w 2013 i życze, abyś w tym roku dotrzymała wszystiego, co sobie postanowiłas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze Ci poszło z realizacją zeszłorocznych postanowień, trzymam kciuki aby wszystko w tym roku Ci się spełniło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Patrzac na ta spelniona liste mam wieksza motywacje do dzialania w tym roku :)

      Usuń
  9. Widzę, że udało Ci się zrealizować prawie wszystkie postanowienia. Mi nie poszło tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie, ale wciaz musze stawiac sobie nowe :) Wazne, by nie poddawac sie, bo cos nam nie wyszlo. Trzeba wziac sie w garsc i dzialac dalej :)

      Usuń